Kreowanie wizerunku firmy

0
18
Rate this post

Co się składa na wizerunek firmy? Z pewnością charakterystyczne logo, które umieszcza się w miejscach takich jak wizytówki, teczki reklamowe albo kalendarze reklamowe. Logo to powinno być wyraziste, łatwe do zapamiętania i niepodobne do innych, tak byśmy patrząc na te teczki reklamowe albo kalendarze reklamowe od razu wiedzieli z jaką firmą mamy do czynienia i nie pomylili jej z żadną inna konkurencyjną z tej samej branży. Dobrej jakości druk cyfrowy i dobrana do specyfiki kolorystyka to tez ważne elementy, o których trzeba pamiętać kreując wizerunek naszej firmy. Branża reklamowa to duża tolerancja na dla wyrazistych kolorów i nastawienie na oryginalność. Teczki reklamowe czy kalendarze reklamowe takich firm często wykorzystują wzbudzające energetyczne skojarzenia i przyciągające uwagę takie kolory jak pomarańczowy albo żółty. Takie kolory nie cieszyłyby się takim uznaniem w branży finansowej albo bankowej, gdzie dominują spokojne i bardziej nobliwe odcienie niebieskiego i szarego, które kojarzą się ze stabilnością i bezpieczeństwem, a w tej branży to bardzo pożądane skojarzenia.

Kolorystyka i pomysł na logo to jedno, ale jego wykonanie to druga, bardzo ważna rzecz. Potrzebna nam będzie dobra drukarnia cyfrowa. Znajdziemy taką wpisując „drukarnia Poznań” czy „drukarnia Warszawa” czy „drukarnia cyfrowa Poznań” w wyszukiwarkę internetową. Chcemy, by nasze logo i nasza firma kojarzyły się z profesjonalizmem ,a nie z bylejakością. Taki profesjonalny wizerunek naszych materiałów firmowych zapewni nam właśnie dobra drukarnia cyfrowa.

Wizerunek firmy to nie tylko materiały, które zapewni nam drukarnia cyfrowa, ale też to jak wygląda siedziba naszej firmy. Może nam się tu przydać profesjonalny projektant wnętrz, który zaaranżuje w pożądany sposób naszą przestrzeń biurową. Jeśli jednak z różnych powodów nie chcemy albo nie możemy skorzystać z jego usług, zadbajmy o wygląd biura we własnym zakresie. Uniwersalne zasady, którymi możemy się kierować to zadbanie o uporządkowane i jasne wnętrze zachęcające do tego, by tu wejść. Zadbajmy o wygodną i oddzieloną przestrzeń do przyjmowania klientów, zachęcającą wygodną kanapą. Dobre wrażenie potęguje roślinność (byle to nie była wynędzniała i wysychająca paprotka) i dyskretne wykorzystanie kolorystyki charakterystycznej dla logo firmy. O czymś takim jak miły zapach w biurze i dobre oświetlenie nawet nie ma co wspominać – to chyba oczywiste.