Wzrok wpływa na myśli i działanie

0
16
Rate this post

Często jesteśmy poddawani działaniu reklam, które oglądamy. Pojawiają się one zarówno w internecie, jak i w telewizji. Wiele z nich nie są nam znane, widzimy po raz pierwszy raz. Należy jednak przyznać, że każda z nich ma na nas istotne oddziaływanie. Jak to się dzieje? Wiedzę na ten temat są w stanie przekazać nam twórcy reklam. Poświadczają oni, że reklama po pierwsze oddziałuje na nasz wzrok. Ma ona być przyciągająca, zachęcająca. Dzięki temu my zapamiętujemy reklamę bądź jej część, albo pewną wzmiankę w reklamy. Następnie taka myśl nam pozostaje na długi czas, nawet do momentu dokonywania zakupów w sklepie. Na przykład wybieramy się do sklepu, aby zakupić proszek do prania. Widzimy wiele propozycji proszków. Natomiast w naszej podświadomości pojawia się lampka, że najlepszy jest proszek danej marki, który widzieliśmy w reklamie internetowej lub w telewizji. Nie zawsze jesteśmy tego świadomi, ale często tak czynimy.