Reklama

Aktualności, czyli co nowego? - Newsroom

Caravan Salon Düsseldorf: Stellantis prezentuje swoją „rodzinę dla rodzin"

dokument
pobierz +

Ponad 600 operatorów, 250 000 m2 powierzchni wystawienniczej w 16 pawilonach (o 3 więcej niż w ubiegłym roku, co potwierdza rosnące zainteresowanie tym sektorem) – to już 61. edycja Caravan Salon Düsseldorf, największego wydarzenia w Europie zarówno dla producentów, jak i klientów pojazdów rekreacyjnych (RV).

Na niemieckie targi Stellantis przygotowała w pawilonie 16 (D42) stoisko o powierzchni 500 m2, które po raz pierwszy w historii będzie ekspozycją wielomarkową, obejmującą marki Fiat Professional, Citroën, Peugeot i Opel. To bezprecedensowa decyzja, oparta na precyzyjnych i strategicznych wytycznych w zakresie komunikacji, które urzeczywistniają pozycjonowanie produktów jako „rodzina dla rodzin”.

Powiększenie rodziny produktów w 2021 roku, dzięki połączeniu Grup FCA i PSA, umożliwiło rozszerzenie i uzupełnienie gamy. Zarówno Fiat Professional, jak i Citroën to tradycyjni gracze w tym sektorze, natomiast dla marki Peugeot jest to okazja, aby powrócić na ten szybko rozwijający się rynek. Jest to debiut Opla w sektorze mniejszych samochodów użytkowych, w którym ostatnio nastąpił rozwój i który obecnie ma młodszych niż przeciętnie użytkowników, o zmniejszonym zapotrzebowaniu na przestrzeń i bardziej ograniczonej sile nabywczej.

Dzięki ww. czterem różnym markom ze swojego bogatego portfolio, Stellantis jest teraz w stanie odpowiedzieć na najbardziej zróżnicowane potrzeby rodzin podróżujących kamperami oraz tych, którzy odwiedzają targi caravaningowe w Dϋsseldorfie, aby odkryć najnowsze trendy i nowości w tym dynamicznym sektorze, który podczas pandemii odnotował dodatkowy wzrost w związku z większą elastycznością, jaką oferuje praca zdalna oraz atrakcyjnością spędzania wakacji we własnym domu na czterech kołach, w niezatłoczonych miejscach i bliskim kontakcie z naturą.

Stąd decyzja o stworzeniu przyciągającego uwagę i sugestywnego stoiska, przywołującego pozytywne skojarzenia z wartościami, jak wolność, niezależność i chęć odkrywania. Przewaga zieleni i brązu, podesty wystawowe w kolorze drewna i zdjęcia fascynujących miejsc natychmiast przywołują na myśl środowisko naturalne, które można eksplorować, a jednocześnie należy chronić, by zachować je dla przyszłych pokoleń.

Oprócz nabywców samochodów rekreacyjnych, Stellantis kieruje swoją zróżnicowaną ofertę również do firm zajmujących się zabudową, proponując im możliwie jak najszerszą gamę modeli, wymiarów i układów napędowych, które zostaną wprowadzone na rynek i drogi. Stellantis zaprezentuje swoją najnowszą ofertę, w której znajdują się cztery bazowe samochody pod zabudowę, z bogatym wyposażeniem w systemy ADAS mogącym zagwarantować autonomiczną jazdę najnowszej generacji, a także do wyboru silnik wysokoprężny lub w 100% elektryczny.

Ponadto, dzięki w 100% elektrycznemu Ducato, Stellantis jest gotowa do zaoferowania odpowiednich produktów dla rynku RV, również pod względem popytu na samochody w pełni elektryczne (BEV), ewolucji technologicznej uwarunkowanej obecnie rozwojem wymaganej infrastruktury i zainteresowaniem poszczególnych producentów samochodów rekreacyjnych.

Równolegle trwają również prace nad ewolucją technologii diesla, aby cały czas spełniać odpowiednie wymogi legislacyjne.

Samochody na stoisku marek Stellantis zaprezentują przekrój opcji, spośród których mogą wybierać firmy zajmujące się zabudową i klienci samochodów kempingowych. Marka Fiat Professional wystawi Ducato Chassis Cab L4 (podwozie pod zabudowę z kabiną) w kolorze białym, które reprezentuje jedne z najbardziej popularnych konfiguracji i opcji. Wśród wielu funkcji prezentowany pojazd ma 9-biegową, automatyczną skrzynię biegów, światła full LED, radio z nawigacją z 10-calowym ekranem dotykowym, hamulec awaryjny, „Lane Assist” (asystent pasa ruchu) oraz system rozpoznawania znaków drogowych.

Citroën pokaże w Düsseldorfie vana Jumper Temps Libre VAN L2H2 HDI 165 w kolorze szary metalik. Van ten wyposażony jest w kilka z najbardziej popularnych elementów wybieranych przez klientów, jak skórzana kierownica, reflektory full LED i 16-calowe felgi aluminiowe.

Marka Opel będzie obecna na stoisku z w pełni elektryczną, 5-miejscową Zafirą-e Life. Wśród różnych elementów wyposażenia samochodu, prezentowanego w wersji o średniej długości, należy wymienić wielofunkcyjną kierownicę, reflektory ksenonowe, przeszkloną pokrywę tylną oraz automatyczną klimatyzację.

Również samochód wystawiony przez Peugeota ma całkowicie elektryczny napęd. Pięciomiejscowy E-Rifter o długości L2, w niebieskim kolorze metalik, wyposażony jest w pakiet Allure obejmujący m.in. trzy pojedyncze fotele w drugim rzędzie, podgrzewane siedzenia i automatyczną klimatyzację. W skład wyposażenia wchodzi również przewód Mode 2 niezbędny do ładowania akumulatora.

Stellantis stawia na tę poszerzoną i odnowioną gamę, by potwierdzić wiodącą rolę swoich marek w sektorze RV, który w świetle planu strategicznego „Dare Forward 2030” przedstawionego w marcu ubiegłego roku, jest uważany za strategiczny sektor teraz i w przyszłości.

Plan ten koncentruje się nie tylko na reakcji rynku w odniesieniu do produktów i ich ilości, ale dotyczy również obsługi i zadowolenia klientów. Wszystkie cztery marki w rodzinie – każda z własną tożsamością – ściśle współpracują z firmami zabudowującymi i nabywcami samochodów kempingowych, oferując określone usługi proaktywnie przewidując zarówno przyszłe wymagania rynku, jak i ściśle śledząc potrzeby klientów w zakresie obsługi posprzedażnej i obsługi klienta.


Reklama