Reklama

Aktualności, czyli co nowego? - Newsroom

Food truck opracowany wspólnie przez WHIRLPOOL i PEUGEOT

dokument
pobierz +

 

Grupa WHIRLPOOL we współpracy z PEUGEOT ma przyjemność przedstawić Whirlpool Experience Tour. Ta jedyna w swoim rodzaju spektakularna koncepcja promocji służy zaprezentowaniu nowych piekarników konwekcyjno-parowych W6 i W7 przedstawicielom handlowym segmentu B2B. WHIRLPOOL i PEUGEOT, które są uznawane za marki wysokiej klasy, oferujące pełne gamy produktów o wyrazistej i wyróżniającej się stylistyce, podjęły współpracę nad zupełnie nowym, wyjątkowym projektem Firmy połączyły siły i skorzystały z doświadczenia studia projektowego PEUGEOT Design Lab. Powstał food truck o stylistyce inspirowanej światem bistro i gastronomii. Został zaprojektowany na bazie modelu PEUGEOT EXPERT, poddanego metamorfozie zrealizowanej przez firmę BCC. Whirlpool Experience Tour zakończył udany pierwszy sezon w 2021 roku. Programem objęto 20 miast. Przeprowadzono 72 sesje szkoleniowe dla ponad 500 przedstawicieli handlowych, którzy byli pod wrażeniem oryginalnego konceptu. Ponowny start planowany jest w kwietniu bieżącego roku.

Whirlpool Experience Tour – projekt i doskonałe doświadczenie klasy premium
Tworząc nowy food truck „Whirlpool Experience Tour”, projektanci ze studia PEUGEOT Design Lab i zespołu WHIRLPOOL kierowali się przede wszystkim zadowoleniem klienta. Zoptymalizowano dostępną przestrzeń, wykorzystując niekonwencjonalne rozkładane elementy. Bok pojazdu otwiera się całkowicie, unosząc do góry. Na zewnątrz ma dwa duże blaty, które tworzą ergonomicznie doskonałą kuchnię. Kucharz ma do dyspozycji zlew i płytę grzewczą na idealnej wysokości. Przestrzeń do przechowywania produktów i utensyliów oraz dwa piekarniki parowe znajdują się w zasięgu ręki. Zintegrowana osłona chroni pojazd podczas pokazów.

Dzięki nowatorskiej i spektakularnej koncepcji szef kuchni po raz pierwszy znajduje się na tej samej wysokości, co przedstawiciele handlowi, dzięki czemu pokazy zyskują na kameralności. Wszyscy mogą śledzić przygotowania, nie tracąc ani jednego szczegółu, ani jednego okruszka. Z tyłu pojazdu zamontowano system multimedialny z soundbarem i dużym ekranem, inspirowanym koncepcją „Le Bistrot du Lion”. Umożliwia wyświetlanie filmów instruktażowych i prezentowanie zalet piekarników.

INF PEUGEOT


Reklama