Reklama

Mechanika - Żródła napędu - silniki stosowane obecnie oraz w przyszłości

Pierwsza hybryda plug-in z genami Golfa GTI

dokument
pobierz +

Golf GTE o mocy 204 KM może przejechać do 50 km korzystając tylko z napędu elektrycznego

Golf GTE robi też wrażenie: zużycie paliwa 1,5 l/100 km, a zużycie energii 11,4 kWh/100 km wg NEFZ

Dziesięć ważnych faktów związanych z Golfem GTE:

1. Golf GTE może przejechać w trybie elektrycznym do 50 kilometrów; łączny zasięg wynosi około 940 kilometrów.

2. Średnie zużycie paliwa wynosi 1,5 l/100 km, a zużycie energii 11,4 kWh/100 km (NEFZ), co odpowiada emisji CO2 na poziomie 35 g/km.

3. Po wprowadzeniu wersji GTE, Golf jest pierwszym samochodem na świecie, który oferowany jest ze wszystkimi liczącymi się obecnie rodzajami napędu.

4. Nowy Golf GTE jest jednocześnie samochodem zero-emisyjnym i autem przeznaczonym do pokonywania długich tras.

5. Silnik z bezpośrednim wtryskiem i doładowaniem (TSI) Golfa GTE rozwija moc 110 kW/150 KM, silnik elektryczny – 75 kW/102 KM.

6. Moc systemowa układu hybrydowego plug-in wynosi 150 kW/204 KM; maksymalny moment obrotowy to 350 Nm.

7. Po GTI i GTD, Golf GTE jest trzecim GT w tej serii modeli, ma te same sportowe geny.

8. Nowy Golf GTE rozwija prędkość 222 km/h i przyspiesza do 100 km/h w zaledwie 7,6 sekundy.

9. Do wyposażenia seryjnego należą reflektory diodowe i system radiowy Composition Media z 6,5-calowym wyświetlaczem.

10. Golf GTE dostępny będzie w Polsce pod koniec 2015 roku.

inf/zdjęcia/film - VOLKSWAGEN

Zasoby powiązane


Reklama