Reklama

Mechanika - Podzespoły - układy jezdne i układy napędowe

Mercedes GLC Coupe - film podczas jazdy - FILM

Standardowo GLC Coupé jest oferowany ze sportowym zawieszeniem i układem wyboru trybów jazdy DYNAMIC SELECT pozwalającym zmieniać charakter pojazdu jednym ruchem przełącznika. Kierowca ma do wyboru pięć zróżnicowanych programów: Eco, Comfort, Sport, Sport+ oraz Individual.

Na życzenie dostępne są dwa rodzaje zawieszenia z aktywnym, regulowanym stopniem tłumienia: DYNAMIC BODY CONTROL ze stalowymi sprężynami, a także unikalne w segmencie, pneumatyczne zawieszenie wielokomorowe AIR BODY CONTROL. Obie opcje pozwalają w dalszym stopniu zwiększyć dynamikę jazdy oraz wygodę podróżowania.

Dodatkowo, do zalet zawieszenia pneumatycznego należy stale kontrolowany i regulowany prześwit, który w trybie Sport+ zmniejsza się o 15 mm z myślą o jeszcze lepszej zwinności prowadzenia. Na życzenie można obniżyć go również w celu łatwiejszego załadunku lub rozładunku bagażu (o 40 mm).

Kolejnym kluczowym dla dynamicznego prowadzenia elementem GLC Coupé jest zmodyfikowany układ kierowniczy Direct-Steer, który na tle GLC wyróżnia się bardziej bezpośrednim przełożeniem (15,1:1 zamiast 16,1:1). W trybach Sport i Sport+ ma on jeszcze bardziej sportową charakterystykę wspomagania.

film MERCEDES


Zasoby powiązane


Reklama